مقدمه

بهترین ابزارهای اینستاگرام تضمین کننده جایگاه شماست. واسه اینکه در دنیای کنونی نمی‌تونیم به اینستاگرام نگاهی معمولی داشته باشیم. افرادی زیادی هستن که بواسطه همین شبکه اجتماعی و اشتراک گذاری مطالبی محصولات، خدمات و ایده های خود را به فروش می رسونن و منبع درآمدشون رو همین بستر مجازی در نظر گرفتن. وقتی در چنین سطحی از یک شبکه مجازی استفاده می شه باید ابزارهای مفید و قابل اتکاش رو یاد بگیریم که بتونیم توی رقابت با سایر افراد عقب نیافتیم. حالا سوالی که وجود داره اینکه، ما که تصمیم به راه اندازی چنین کسب و کار را داریم، چطور می تونیم پیجمون رو اونطوری که باید مدیریت کنیم؟. برای جواب این سوال کافی کنار ما باشین تا بهترین نوع مدیریت رو باهم مرور کنیم و ابزار های لازمش رو بشناسیم.

بهترین ابزارهای اینستاگرام

برای مدیریت پیج های اینستاگرامی ابزار های زیادی وجود داره که ما امروز سعی کردیم چندتا از اونا رو برای شما معرفی کنیم. این رو هم بخاطر بسپارین که هر کدوم از این ابزارها نقاط مشترک زیادی دارن و لازم نیست که بازاریاب یا صاحب کسب و کار به همه اونا مسلط باشه، بلکه آشنایی با یکی یا دو تا مورد هم می‌تونه چشم‌اندازی روشن برای فعالیت شما به ارمغان بیاره.

12 ابزار فوق العاده برای مدیریت پیج های اینستاگرام

در ادامه با ما همراه بشین تا شما رو با این ابزار های مدیریتی فوق العاده اینستاگرام آشنا کنیم.

#1 بهترین ابزارهای اینستاگرام : HOOTSUITE

این ابزار یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی محسوب میشه. شما به راحتی می‌تونین با استفاده از این ابزار، زمان پست گذاری و نوع انتشارش را مدیریت کنین. این ابزار برای همه شبکه های مجازی در نظر گرفته شده. بنابراین شما می‌تونین با انتخاب اینستاگرام، چگونگی نمایش پست و زمان انتشار آن‌ها را مدیریت کنین. به عبارتی دیگه با این ابزار نگران جا موندن پست‌ها برای قرار دادن در اینستاگرام نیستین و می‌تونین به فعالیت‌های دیگه جهت افزایش جایگاهتون باشین.

#2 بهترین ابزارهای اینستاگرام : LATER

این ابزار اینستاگرام کاملاً رایگانه که به شما امکان تولید 30 پست در ماه را می‌ده. جالبه که بدونین لاتر خودش یه ابزاری به نام Linkin.bio داره که امکان مدیریت و نمایش عکس‌ها را به صورت یه پلتفرم مجازی به شما می‌ده. اینجوری دیگه نگرانی های پیرامون فعالیتون از بین میره و شما خیلی راحت و آسون فعالیت می‌کنین.

#3 بهترین ابزارهای اینستاگرام : COMBIN

با استفاده از‌ این ابزار قدرتمند اینستاگرام، شما می تونین افرادی پیدا کنین که ‌تویِ حوزه کاری شما فعالیت دارن. واسه همین که میگن این ابزار کار راه بندازه و مانع تلف شدن وقت شما میشه. اینجوری زمان زیادی دارین و می تونین به درستی ازش استفاده کنین. پس کومباین شد یه ابزار اینستاگرام که به رشد در مدیریت اینستاگرام با هدف افزایش کاربران واقعی مورد استفاده قرار می گیره.

#4 بهترین ابزارهای اینستاگرام : LINTREE

در اینستاگرام هر کسی می‌تونه در قسمت بیو خودش یک لینک به صفحه اصلی سایتش یا هر سایتی قرار بده. چگونگی تعامل این لینک و اینکه چقدر از کاربر از طریق کلیک روی لینک وارد سایت می‌شن رو به راحتی می‌تونین با این ابزار اینستاگرام ببینین و مدیریت کنین. این ابزار کاربردی می تونه بازخورد فعالیت شما باشه که می دونین خیلی مهمه.

ابزارهای مفید اینستاگرام

#5بهترین ابزارهای اینستاگرام : BOOMERANG

هدف اصلی این ابزار درست کردن ویدیو هایی حرفه ای توی ِ اینستاگرام برای جذب کاربران بیشتر هست. خودتون بهتر می دونین که کاربران اینستاگرام زبان مخصوص خودشون رو دارن و باید با زبون اون ها صحبت بشه که بتونن با پست‌های شما ارتباط برقرار کنن. حالا این ابزار به شما امکان تولید ویدئو به زبان کاربران را می‌ده که مهمترین مسئله توی ارتباط گیری هست .

#6بهترین ابزارهای اینستاگرام : FOURSIXTY

اینستاگرام خودش به یه بازار برای دادوستد کالا و خدمات تبدیل شده که تو جریانش هستین. حالا این ابزار اینستاگرام چیکار می کنه؟ میاد به صاحبان کسب و کار این امکان را می‌ده تا با هدایت کاربران به صفحه محصولات، فرایند فروش محصول رو ساده کنه. تازه کاربران می‌تونن بدون وارد شدن به سایت، محصولات را به سبد خرید خود اضافه کنن که برای راه افتادن کار مشتری خیلی مهمه .

#7بهترین ابزارهای اینستاگرام: REPOST

این ابزار اینستاگرامی برای اشتراک گذاری محتوای تولیدی کاربران هست. اینجوری میشه گفت که با استفاده از این ابزار به مخاطبان خودتون نشون می دین که برای نظرات و علایق آن ها احترام قائلین. استفاده از این ابزارم خیلی خیلی آسونه و فقط کاری که باید بکنین اینکه چند کلیک برای اشتراک گذاری مطالب انجام بدین همین.

#8بهترین ابزارهای اینستاگرام: SOCIAL INSIGHT

با استفاده از این ابزار می تونین پست های قرار داده شده رو تحلیل و بررسی کنین. تعامل هر پست، تعداد لایک، پیشرفت حساب کاربری، دریافت بهترین زمان برای قرار دادن پست و اطلاعاتی در خصوص کاربران از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این ابزاره.

9# بهترین ابزارهای اینستاگرام: CROWDFIRE

این ابزار مدیریتی قوی برای مدیریت فالوور و فالوکننده های حساب کاربری اینستاگرام محسوب میشه. با استفاده از این ابزار شما می تونین کسایی رو که شما را به صورت متقابل فالو نکردن رو پیدا کنین و اونا رو آنفالو کنین.

10# بهترین ابزارهای اینستاگرام: SOCIAL RANK

یک ابزار مدیریتی برای مدیرت و دسته بندی حرفه ای افراد که بنا بر معیار خاص و تعریف شده دستچین میشه. شما می تونین به خوبی از اونا استفاده کنین.

11# بهترین ابزارهای اینستاگرام: INSTAGRAM VIDEO TOOL

INSTAGRAM VIDEO TOOL یک ابزار بسیار حرفه ای برای تولید ویدیو هاست. این ابزار برای افرادی که هیچ گونه تجربه‌ای تولید ویدئو ندارن بسیاری عالی و مناسب هست. شما می تونین با استفاده از این برنامه شروع به تولید انواع ویدئو متناسب با هدف و کسب و کار خودتون می کنین که به صورت حرفه‌ای هست.

12# بهترین ابزارهای اینستاگرام :UPLRAP INSTAGRAM

این ابزار اینستاگرام به شما کمک می‌کنه تا بر اساس نوع فالوورهای مورد علاقه تون، تعداد آن‌ها را افزایش بدین. افزایش فالوور واقعی و تعامل و اثرگذاری فالوورها از ویژگی‌های اصلی این ابزار هست. کافی که شما مشخصات صفحه خودتون رو بهش بدین و این ابزار به راحتی و براساس اطلاعات به دست آمده از صفحه، فالوورها را به صفحه شما هدایت می کنه.

ابزارهای مفید اینستاگرام

کلام کندو پنل

در مقاله فوق شما ر با 12 از ابزارهای فوق العاده مفید اینستاگرام آشنا کردیم. به صورت کلی شما می تونین با استفاده از طرفندهایی که ما به شما آموزش می دهیم به سود بالایی برسید. اگه شما مشتاق به دانستن اطلاعات و مطالب بیشتری در زمینه اینستاگرام هستید، به شما پیشنهاد می کنیم تمامی مقالات کندو پنل را مطالعه کنین. همچنین واسه آشنایی با روند کسب درآمد در انواع شبکه های اجتماعی نیز ما مقالاتی را برای شما فراهم کردیم. به صورت کلی شما می تونین با استفاده از ترفندهایی که ما به شما آموزش می دهیم به سود بالایی برسید. امیدواریم که از مطالب و اطلاعات فوق نهایت بهره را برده باشین. اسباب خرسندیمون هست که نظرات انتقادات و پیشنهادات خودتون رو زیر همین مقاله بنویسین.