مقدمه

خرید ویو تلگرام : استفاده حرفه ای از اپلیکیشن تلگرام برای یه کسب و کار، یکی از سودآورترین و راحت ترین و کم هزینه ترین راه ها برا رسیدن به درآمده. اگه شما هم یه کانال تلگرامی برای فروش محصولات دارین باید بدونین که ویو و ممبر بالا تو یه کانال تلگرامی چقدر میتونه ارزشمند باشه!. تو این مقاله ضمن توضیح اینکه خرید ویو تلگرام تا چه ‌حد ارزشمنده، میخواهم به 5 مورد مهم دیگه هم بپردازیم.

  1. ویو تلگرام چیست؟
  2. ممبر واقعی و فیک چیست؟
  3. انواع ممبر واقعی و تاثیر آن در ویو تلگرام
  4. ویو تلگرام را چه موقع بخریم؟
  5. خرید ویو تلگرام به چه درد می خورد؟

معرفی تلگرام

تلگرام شبکه مجازی که به صورت گسترده به ‌وسیله ی مردم دنیا بخصوص ایرانیا مورد استفاده قرار میگیره. این اپلیکیشن بدلیل داشتن کاربران زیاد بستری رو فراهم آورده تا برا تبلیغات خیلی مناسب باشه. پس باید توجه داشته باشین که هر چه ‌قدر تعداد کاربران یه کانال تلگرامی بیشتر باشه ویو اون کانال در نتیجه اعتباری که در بین سایر کاربران کسب می کنه، بیشتره.

1- ویو تلگرام چیست؟

بخاطر استفاده زیاد از تلگرام و آشنایی کاربران با این فضا، اگه از اونا بپرسین که ویو تلگرام چیه، سریع بهتون میگن که منظور از ویو تلگرام میزان بازدید از پست‌های تلگرامِ. همین عامل یعنی آشنایی تعداد زیادی از مردم با تلگرام و همین چیز بازار جدیدی رو برا ارائه دهندگان خدمات تلگرام مثل سایت کندو پنل فراهم آورده. تو این سایت ها خدماتی از قبیل ویو های مختلف و سین زدن ها رو به کاربران حرفه ای ارائه میدن. اما قبل از هر چیز قصد داریم بهتون بگیم که ویو تلگرام چیه؟ و اگه که شما ویو پست بالایی داشته باشین چه تاثیری در کانال و نهایتا تو کسب و کارتون خواهد داشت؟

سین شدن پست و تاثیر آن

بی شک شما به ‌عنوان ادمین کانال تلگرام میدونین که با انتشار هر پست توی کانالتون مییون افراد عضو کانال تعدادی از اونا پستا رو می بینن و شما می تونین با علامت چشمی که در پایین هر پست سمت راست هستش متوجه بشین که چه تعداد از افراد عضو کانال شما اونو دیدن. دلیل اصلی اهمیت دادن صاحبان کسب و کارها به میزان ویو پست‌ها اینکه هر چقدر میزان بازدید از یه پست بیشتر باشه به معنی اینه که پست بیشتر دیده شده و در نهایت اعتبار کانال بیشتر میشه‌.

اهمیت ویو

برا مثال بخاطر اهمیت بالای ویو های تلگرامی بعضی از ادمین های کانال های تلگرام پست هاشونو در اختیار کانال های دیگه قرار میدن تا با انتشار اون پست، میزان ویو اون پست رو بالا ببرن و همچنین تعداد رجوع کنندگان به اون کانال هم بالا بره. همچنین در مواردی هم ادمین ها مسیر های راحت تری رو  مثل خرید ویو تلگرام انتخاب می کنن. تو این حالت با گذروندن کمترین وقت ممکن بیشترین بازده ممکن حاصل میشه .

(یک خبر خوب این که شما تو سایت کندو پنل به ‌راحتی می‌تونین برا کانال خودتون کسب اعتبار کنین.).

5 مطلب بسیار مهم در رابطه با خرید ویو تلگرام

 2-  خرید ممبر واقعی یا فیک و نقش آن در افزایش ویو تلگرام

تا الان متوجه شدیم که اگر کسی از شما بپرسه ویو تلگرام چیه؟ میگین میزان بازدید از پست‌های تلگرام. اما ممبر واقعی یا ممبر فیک چه تاثیری تو افزایش ویو تلگرام داره؟. همونطور که می دونین توی تلگرام ممبر‌ها به دو دسته‌ی ممبر واقعی یا حقیقی و ممبر فیک یا غیر حقیقی تقسیم می‌شن. که هر کدوم از اونا دارای انواع مختلفی هستنن:

 ممبر واقعی چیست ؟

همونطور که از اسمش معلومه ممبر های واقعی، حقیقی هستن. تعداد این اعضا برای ادمین کانال ها عدد ارزشمندی محسوب میشه. این اعضا با اختیار خود به کانال شما ورود کرده اند و از پست ها و محتوی شما دیدن می کنن. در ضمن ممکنه که از پست ها و مطالب شما خوششون بیاد و اونارو برا دوستاشون هم ارسال کنن. اینجوریه که باعث می شه ویو پست های شما افزایش پیدا کنه. پس بخاطر همینه که تعداد این ممبر ها بسیار ارزشمنده.

خرید ویو تلگرام چیست (ویو فیک)

ممبر فیک در حقیقت کاربران غیر حقیقی هستن که صرفا اعضای کانال رو بیشتر نشون می‌دن. این اعضا تو میزان ویو پست‌ها هیچ تاثیری ندارن. به ممبر فیک ممبر آفلاین یا غیر حقیقی هم گفته میشه که با شماره‌های مجازی تو تلگرام اکانت دارن، اما هیچ فعالیتی تو این فضا نمی‌کنن. اکثرا تصاویر پزوفایلشون یکیه یا اصلا پروفایل ندارن. همه اونا تو یه وقت مشخص آنلاین بوده و دیگر آنلاین نشدن. برای بعضی از کانال‌های تلگرامی که به دنبال این هستن سریعا تعداد اعضای کانالشون بالا ببرن، در ادامه می خوایم بهشون یه راهکار ویژه معرفی کنیم.

راه کار ویژه

بعد از بالا بردن شمار ممبر فیک تو تلگرام شما می تونین اقدام به خرید ویو تلگرام بکنین. این اقدام باعث میشه که شما یه همسان سازی بین تعداد اعضای کانال و تعداد ویو اون انجام داده باشین که این اقداما باعث افزایش اعتبار کانال شما بین کاربران میشه. شما می تونین برای خرید ویو تلگرام همین الان با کارشناسای ما توی کندو پنل ارتباط برقرار کنین.

 3- انواع ممبر واقعی و تاثیر آن در ویو تلگرام

در اینجا سه مدل ممبر رو براتون گذاشتیم که ازش بهره مند بشین.

ممبر پروکسی

یکی از انواع ممبر واقعیه که بعد از فیلترینگ تلگرام مورد استفاده کاربرای زیادی قرار گرفته. کاربرا با کلیک کردن روی لینک پروکسی، تلگرام خودشون رو از حالت فیلتر خارج می‌کنن اما با یه کانال جدید که حامی پروکسیه روبه‌رو می‌شون. اونا می تونن با اختیار خودشون تصمیم بگیرن که تو اون کانال عضو بشن یا نه. اگه کاربران تصمیم بگیرن که تو اون کانال عضو بشن به دلیل اینکه محتوای اون کانال رو پسندیدن و شخصا تصمیم گرفتن که تو اون کانال بمونن پس تو اون کانال فعالیت داشته و پست‌هایی که کانال منتشر می‌کنه رو می خونن و تاثیر مستقیمی تو افزایش میزان بازدید از پست‌های کانال دارن.

ممبر پاپ آپ

ممبری واقعی و اختیاریه زمانی که کاربران در حال کار کردن با گوشی موبایلشون هستن اعلانی دریافت می‌کنن که حاوی معرفی یه کانال جدیده. اونا می تونن با مشاهده پست‌ها تصمیم بگیرن که تو اون کانال عضو بشن یا نه. عضویت کاربران جدید تو این کانال به معنی افزایش ممبر و افزایش بازدید از پست‌های کانال خواهد بود.

ممبر اد اجباری

برا افرادی کاربرد داره که از نسخه‌های غیر رسمی تلگرام استفاده می‌کنن. این کاربرا وقتی که وارد اکانت تلگرامشون می‌شن کانال‌هایی رو تو لیستشون میبینن که هیچ وقت توی اونا عضو نشدن. یکی از ویژگی‌های این شیوه از ممبرگیری اینه که به دلیل عدم اختیار کاربران تو عضویت کانال ممکنه میزان ریزش اونا زیاد باشه و گاها افراد متوجه نمی شن که تو این کانالا عضو شدن. پس میزان بازدید از پست‌ها افزایش چندانی نخواهد داشت. و اکثرا خروج میزنن.

4- خرید ویو تلگرام چه موقع بهتر است؟

بهترین زمان برای خرید ویو تلگرام زمانی که تعداد اعضای کانال یا ویو های اون کمتر از صد تا باشه، ولی شما باید خودتون رو به همین تعداد ثابت کنین جوری که اونا به شما اعتماد کنن. همونطور که گفتیم خرید ویو تلگرام باعث افزایش اعتبار شما می شه، چرا که بعضی کاربران فقط به تعداد ویو ها و اعضای کانال شما نگاه می کنن.

5- ویو به چه درد میخورد؟

وقتی ویو به ما کمک می‌کنه که کانال ما دارای ممبر فیکه. و همچنین که تو مقاله قبلی خوندین که کاربران خوب تعداد ویو یه پست و تعداد اعضا رو مقایسه می کنن. یعنی شما باید این ویو ها را وقتی بخرین که کانال شما ممبر فیک داره. با این ترفند میشه به کابر تلقین کرد که کانال شما از ممبر های واقعی تشکیل شده. اغلب کانال های موفق و خوب اولش کانال خودشون با خرید ویو و ممبر فیک پر کردن و با این کار یه قدم خیلی بزرگ برای جذب ممبر تلگرام برداشتن که بازدهی بالایی داشته.

5 مطلب بسیار مهم در رابطه با خرید ویو تلگرام

کلام کندو پنل

همونطور که گفتیم، خرید تعداد ممبر و ویو بالا برای کانال های تلگرامی می تونه سود آوری بالایی داشته باشه. همچنین باید در نظر داشت که تو کسب و کار های مجازی، کسب اعتبار از اهمیت بسیار بالایی برخورداره. خرید ویو تلگرام یکی از موثر ترین راه ها برای توسعه ی کسب و کار و همچنین کسب اعتبار بیشتر برای یک کاناله. ما تو سایت کندو پنل آماده ارائه و فروش ویو های تلگرامی به شما کاربران عزیز هستیم. امیدواریم که از مقاله فوق رضایت کافی رو داشته باشین.