کلیه سرویس ها به روز شده و فست فالور با قوت به کار خود ادامه می دهد.
کانال تلگرام

سیاست حفظ حریم خصوصی

مجموعه فست فالوور برای انجام سفارش به رمز و اطلاعات شخصی شما نیاز ندارد. با توجه به محدودیت در تعداد سفارش، درخواست خود را ثبت کرده و پس از تکمیل شدن آن مجدد سفارش ثبت کنید. (فرضا برای یک پیج اینستاگرام پشت سر هم سفارش ثبت نکنید) در صورتیکه برای پیج، کانال و یا دیگر موارد، در سایت دیگری سفارشی ثبت کرده اید، منتظر بمانید تا تکمیل گردد سپس در فست فالو سفارش خود را ثبت کنید. در صورتیکه در فست فالو سفارش ثبت کردید باید منتظر باشید تا وضعیت سفارش به یکی از 3 حالت : در حال انجام، ناقص، تکمیل تغییر یابد سپس در دیگر سایتها اقدام به ثبت سفارش برای خود کنید. در صورتیکه سفارشی لغو و یا به طور کامل انجام نشود، هزینه آن به صورت اتوماتیک به حساب کاربری شما واریز خواهد شد. سفارش هایی که اکانت آنها (اینستاگرام و یا سایر برنامه ها) در حالت خصوصی است و یا آیدی خود را تغییر دادند، لغو شده و هزینه ای عودت داده نخواهد شد. عودت وجه بعد از افزایش اعتبار امکان پذیر نیست. کانال رسمی و وب سایت رسمی مجموعه فست فالوور به شرح زیر است و دیگر موارد با این نام کلاهبردار بوده و در صورت مشاهده تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

خطی مشی کوکی

 

با استفاده از وب سایت فست فالوور، شما قبول می کنید که کوکی های این وبگاه بر روی مرورگر شما فعال شوند تا تجربه کاربری بهتری را از سایت ما داشته باشید.
وب سایت ما گاهی از کوکی ها استفاده می کند. کوکی ها در خدمت وب سایت ما، کاربر پسند، موثر و امن هستند. کوکی ها فایل های کوچکی هستند که بر روی دستگاه شما ذخیره می شوند و شامل تنظیمات و اطلاعات خاصی برای تعامل با سیستم ما از طریق مرورگر شما می شود.
در کل تمایز بین دو نوع مختلف کوکی ایجاد می شود: کوکی های موقت؛ به محض اینکه مرورگر شما بسته می شود (پایان عمر کوکی) حذف می شوند و کوکی های دائمی؛ در دستگاه شما برای مدت زمان طولانی یا بدون محدودیت ذخیره می شوند. این ذخیره سازی به ما کمک می کند تا وب سایت را به طور موثر طراحی و استفاده شما را آسان تر کنیم، به عنوان مثال، با ذخیره برخی جزئیات در مورد حساب کاربری شما، دیگر لازم نیست که بارها و بارها آنها را وارد کنید.
شما می توانید کوکی ها را در هر زمان از طریق تنظیمات امنیتی مرورگر خود حذف کنید و تنظیمات مرورگر را به همان اندازه که مناسب است (مانند قبول کوکی های شخص ثالث یا رد تمام کوکی ها) تنظیم کنید. به طور کلی، به شما نشان داده می شود که چگونه می توانید کوکی های جدید را رد کنید و کوکی های موجود را با استفاده از عملکرد کمک در نوار منو مرورگر وب خود حذف کنید. با این حال، باید به این موضوع اشاره کنیم که پس از حذف کوکی ها، نمی توانید از تمام ویژگی های وب سایت ما که برای راحتی شما در نظر گرفته شده اند، استفاده کنید.

[elementor-template id="71"]
مشاوره رایگان تلفنی